Native

The future is native!

Native advertising @ Roularta Media Group
De inhoud primeert. Roularta brengt native advertising: in de geest van het magazine, geschreven door de journalisten van Roularta Brand Studio, creëren wij, voor de adverteerder, een interessante content op de juiste doelgroepen afgestemd. Het betreft hier geen promotionele content maar een subtiele associatie van de boodschap van het merk met een passend thema. In een sobere lay-out presenteren wij een intelligente content bijdrage geschraagd door de experten van de adverteerder of met pakkende getuigenissen die dicht bij de boodschap van het merk aanleunen. 

Lees ook even ons content advertising charter na!
U wilt weten aan welke voorwaarden uw native campagnes moeten voldoen? Alles staat per formule overzichtelijk opgelijst in ons content advertising charter.

De diensten van Roularta Brand Studio
Cross-Media Native Advertising wordt gerealiseerd door Roularta Brand Studio, een 100% Roularta-afdeling, gespecialiseerd in het van A tot Z concipiëren, inhoudelijk en vormelijk realiseren en multimediaal publiceren van branded content. Van A tot Z betekent dat de medewerkers van Roularta Brand Studio aan het volledige realisatie- en publicatieproces van Cross-Media Native Advertising participeren: van bij de eerste brainstorm bij de klant tot en met het feitelijke publiceren in de bladen of op de websites van Roularta Media Group, of in een andere vorm. De operationele modus van deze unit is geënt op die van alle Roularta-merken, dus inclusief een optimale kwaliteitsbewaking.

Succesfactoren voor branded content 
1. Bied inspiratie, geef tips.
2. Geef iets om over te praten.
3. Probeer de redactionele inhoud aan te vullen.
4. Zorg voor een passende link (associatie) met de afzender: het merk moet wel relevant aanwezig blijven. 
5. Wees relevant.
6. Blijf subtiel over de voordelen van het merk (de content is belangrijker dan de commerciële boodschap en/of call to action).
7. Probeer een goede balans tussen tekst en beeld te vinden. 
8. Ben je ‘always on’, dan scoor je beter dan campagnegestuurde branded content.

Op zoek naar inspiratie? Kijk zeker eens rond op www.get-inspired.be