Trends

Print

Trends is al meer dan drie decennia lang het leidende financieel-economische nieuwsmagazine in Vlaanderen.

Trends brengt spraakmakende analyses over de economische actualiteit en helpt zijn lezers opportuniteiten te vinden om hun carrière of bedrijf maximaal uit te bouwen.

Trends journalisten zijn dan ook gekend voor hun objectieve en relevante aanpak. Trends bewijst dat verslaggeving over economie en financiën absoluut niet saai hoeft te zijn en dat economie het dagelijkse leven van elke Belg beïnvloedt. 

In de rubriek MoneyTalk vinden de lezers alle onontbeerlijke informatie om hun persoonlijke financiële situatie te verbeteren. Door de brede waaier aan onderwerpen die Trends samen met deze rubriek aanboort, vindt elke lezer wekelijks de noodzakelijke informatie om de juiste financiële beslissingen te nemen in zijn professionele of privé leven.

Lezerspubliek: mensen uit het bedrijfsleven
Trends speelt een belangrijke rol in het bedrijfsleven. Het lezerspubliek bestaat voornamelijk uit kaderleden, bedrijfsleiders, ondernemers en personen die een vrij beroep uitvoeren.

Technische info

Global total footprint
Digitaal
992.716
Print
279.754
sociale groepen
1 op 3
Executives
187

Kerncijfers

  • Taal: Trends: Nederlands / Trends-Tendances: Frans
  • Periodiciteit: Wekelijks
  • Dag van verschijning: donderdag
  • Hoofdredacteur: Wim Verhoeven (N) - Amid Faljaoui (F)
  • Oprichtingsjaar: 1975
  • Oplage: 58.913 exemplaren (Print run Cim Brand Report 2023)