Feeling

Print

Presentatie

Feeling, dat is diepgang met smaak

Feeling is een maandelijkse upscale lifestyle glossy. 100% Belgisch, met een hart voor Belgische mode en een neus voor de nieuwste trends op het gebied van gastronomie, beauty, wonen en reizen. Met onderbouwde emo-dossiers en cultuuragenda. Dé gids voor de vrouw die stijl, kwaliteit en verfijning zoekt in alles.
 
Feeling staat voor interactief en hoog engagement via magazine, website, facebook, Feeling Shedeals, Shopping app, de regionale editie Feeling kust, Feeling Gold, magstore en licensing-producten.
 
  • Twee keer per jaar pakt Feeling uit met een glossy modespecial, een fashion must have voor haar modebewuste lezers.
  • Zes keer per jaar verschijnt het regionale katern Feeling Cityguide, dé stijlgids die integraal is gewijd aan de actualiteit in een specifieke regio. Feeling City is eveneens te downloaden als iPhone App voor Antwerpen en Gent.
  • Feeling GOLD is luxe in zijn puurste vorm, kortom een echt bewaarmgazine voor klassevrouwen die genieten van de beste dingen het leven. Feeling GOLD verschijnt 4 keer per jaar naast en samen met Feeling.
  • Feeling Shedeals biedt de mogelijkheid om exclusieve deals voor te stellen en zo doelgericht de meest relevante doelgroepen in uw regio te bereiken.

Key facts

  • Taal: Nederlands
  • Periodiciteit: Maandelijks
  • Oprichtingsjaar: 1990
  • Verschijningsdag: woensdag
  • Hoofdrecteur: An Brouckmans
  • LLP: 275.416
  • Oplage: 66.613 (Print run Cim Brand Report 2017)
  • Abonnementen: 24,9 % (CIM 2017)
  • Losse verkoop: 75,1 % (CIM 2017)

  

Technische info

Contacts