Feeling

Print

Media kit

Feeling, dat is diepgang met smaak

Feeling is een maandelijkse upscale lifestyle glossy. 100% Belgisch, met een hart voor Belgische mode en een neus voor de nieuwste trends op het gebied van gastronomie, beauty, wonen en reizen. Met onderbouwde emo-dossiers en cultuuragenda. Dé gids voor de vrouw die stijl, kwaliteit en verfijning zoekt in alles.
 
Feeling staat voor interactief en hoog engagement via magazine, website, facebook, Feeling Shedeals, Shopping app, Feeling Kust, Feeling City, magstore en licensing-producten.
 
  • Twee keer per jaar pakt Feeling uit met een glossy modespecial, een fashion must have voor haar modebewuste lezers.
  • Feeling City is een echt bewaarmagazine voor klassevrouwen die genieten van de beste dingen van het leven. Feeling City verschijnt 4 keer per jaar naast en samen met Feeling.
  • Feeling Shedeals biedt de mogelijkheid om exclusieve deals voor te stellen en zo doelgericht de meest relevante doelgroepen in uw regio te bereiken.

Key facts

  • Taal: Nederlands
  • Periodiciteit: Maandelijks
  • Oprichtingsjaar: 1990
  • Verschijningsdag: woensdag
  • Hoofdrecteur: An Brouckmans
  • LLP: 258.445
  • Oplage: 66.335 (Print run Cim Brand Report 2018)
  • Abonnementen: 33 % (CIM echtverklaarde cijfers 2018)
  • Losse verkoop: 67 % (CIM echtverklaarde cijfers 2018)

  

Technische info