Programmatic buying

Print

Concept

Programmatic buying laat toe om aankoopprocessen te automatiseren zodat de ROI van uw campagnes geoptimaliseerd kan worden.

De resultaten verbeteren opmerkelijk dankzij wiskundige algoritmes die het gedrag van surfers analyseren. U bereikt de juiste persoon via het juiste bericht op het juiste moment. Het aankoopproces verloopt via transactieplatformen van webinventarissen (DSP en SSP).
 

WAAROM KIEZEN VOOR DE ROULARTA SITES?

  • 3 miljoen Real Users*
  • 67% van de surfers behoren tot SG 1-4 (42% tot SG 1-2)* 
  • Meer dan 28 miljoen page views elke maand*
  • Een nationaal netwerk (FR + NL)

* Bron: CIM Internet Study - Juni 2019
 

MAKE A DEAL?

Bij Roularta Media, staat de relatie met de adverteerder en de agentschappen centraal. Daarom bieden wij u 'preferred deals'.

Naast de Run of Network, zijn verschillende opties om doelgroepen te bepalen mogelijk:
 

Behavioral Targeting: Car, Beauty, Building, Entrepreneurs, Fashion, Finance, Health, ICT, Sports, Students, Travel...

 

Contextual Placement: Aanwezigheid op een specifieke site van Knack.be/LeVif.be (op aanvraag)

 

Basic Format: Belgian Leaderboard (840x150), Leaderboard (728x90), IMU (300x250), Wide skyscraper (160x600) & skyscraper (120x600)
High Impact Format: Billboard (970x250), Large Leaderboard TV Spot (840x250), Half-page (300x600)


Regional Targeting:
per provincie of taal

 

Wenst u meer info over programmatic buying en onze preferred deals? Neem dan contact op met: 
Lara Chammah - Expert Programmatic 

Bezoek ons storefront:
https://platform.rubiconproject.com/ong/#sellers/Roularta

ROULARTA MEDIA
Z.1. RESEARCHPARK, 120/B-1731 ZELLIK
T + 32 2 467 56 11
WWW.ROULARTAMEDIA.BE