Bij Libelle-Lekker.be merken we heel goed dat iedereen aan het bakken en koken is geslagen.
In 2020 groeide de site met 50% en deze haalt nu elke maand meer dan 5 miljoen pageviews, én de bezoekers blijven terugkomen.
Dat danken we aan een aantal nieuwe features, zoals weekmenu's samenstellen,boodschappenlijstjes maken en meer.
Meer lokaal nieuws in vernieuwde Streekkrant
Sinds 24 februari krijgen de lezers in de provincies Antwerpen, Vlaams-Brabant en Limburg voortaan tweewekelijks “De Streekkrant Magazine” in de bus, een nieuwe formule op magazine-formaat. In West- en Oost-Vlaanderen blijft “De Streekkrant” wekelijks (of tweewekelijks) op het traditionele (tabloid) krantenformaat verschijnen.
E conquers mobility
In april gaan we voluit voor E-Mobility!
Trends/Trends-Tendances bijt op 6 april de spits af met een uitneembaar redactioneel dossier rond elektrische auto's.
Op 21/4 volgt dan onze allereerste E-bike special, die meegaat met een selectie van magazines en 1 miljoen Vlamingen zal bereiken.
Webinars als nieuwe content solution
Nu meer dan ooit zijn webinars een belangrijke troef om in contact te blijven met uw klanten en prospecten.
Deze nieuwe manier om uw content naar het juiste publiek te brengen wordt ongetwijfeld een blijver, ook na Corona.
Ontdek hier waarom RMG uw ideale partner is bij de organisatie van uw webinars!
Een bouwlustige Zondag
Februari en maart zijn en blijven dé bouwmaanden. Daarnaast heeft de coronacrisis maar liefst één op de drie Vlamingen gestimuleerd om hun huis een grote make-over te geven.
Promoot dus nu uw speciale acties, virtuele stand op Batibouw of (virtuele) opendeurdagen in de speciale 'Bouwkrant' van De Zondag op 28 februari!
De Zondag is jarig!
De Zondag bestaat dit jaar 20 jaar en dat vieren we met een heel jaar verwen-momenten voor onze lezers én adverteerders.
Het feestjaar start op 7 maart en we gaan door tot 19 september, waarop we afsluiten met een extra feestelijke editie met een leuke winactie.
Lead Gen goes lifestyle
Concrete leads haalt u uit onze Lead Generation newsletters, gebaseerd op onze performante lezersdatabase.
Nieuw! De women newsletter waarmee uw product in rechte lijn landt in de mailbox van de lezer(es)s(en) van onze merken Libelle/Femmes d’aujourd’hui, Flair en Feeling/Gael.
De Belg en de baksteen
In 2021 gaat Batibouw uitzonderlijk virtueel door om de vele Belgische bouwlustigen toch inspiratie te bieden en in contact te brengen met de bouwbedrijven en hun oplossingen. Ontdek onze speciale print en digitale Batibouwpakketten en bereik de juiste doelgroep!
MARKTLEIDERS IN MAGAZINES VERENIGEN ZICH IN MAGIXX
De drie grootste Belgische magazine-uitgevers hebben besloten om hun krachten te bundelen onder de nieuwe koepel Magixx.
Sinds1 januari 2021 presenteert Magixx aan adverteerders een verenigd nationaal aanbod dat de belangrijkste titels omvat.
Nieuwe datum! Een kunstzinnige Trends Style
Op 25 februari brengt Trends Style een special uit over kunst, in de brede zin van het woord.
Wat moet je weten als je kunst wil kopen en waar moet je op letten?
nieuwe datum voor Steps Communie
Elk jaar vieren meer dan 130.000 gezinnen in Vlaanderen een communie- of lentefeest. Er worden kosten, noch moeite gespaard want een eerste of plechtige communie of een lentefeest blijven heel belangrijke momenten voor gezinnen. Ook in Corona-tijden. Daarom brengt Steps een aantrekkelijke special Communie uit.
CASE: MIJN KLEERKAST BIJ BOL.COM
Nieuws heet van de naald: bol.com verkoopt nu ook hippe mode!
Het doel van deze campagne was in eerste instantie brand awareness creeëren, want al staat bol.com superbekend als de online shop waar je haast álles vinden kan, op het gebied van mode hadden ze nog geen credibiliteit. Daarom wou bol.com een beroep doen op de expertise van de Roularta women brands om de herfst en winter mode te promoten.
Wie wilt ú bereiken in 2021?
Ook in 2021 spelen onze redacties met tal van fascinerende dossiers of thema's in op de interesses van onze lezers.
Link uw merk aan deze pakkende specials en bereik heel uiteenlopende doelgroepen.
Ontdek hier onze kalenders 2021, en ook onze kalenders per sector waarmee u in één moeite de thema's gelinkt aan uw sector gebundeld vindt.
Roularta bouwt aan een Spotify voor Tijdschriften. Check de podcast van Hallo innovatie
Ben je ook zo into podcasts?
Check dan zeker deze van Hallo Innovatie over de digitalisering van de media metStefan Seghers (Chief Digital Officer, Roularta Media Group) en Pieter Decabooter (Digital Product Designer, Little Miss Robot) over de uitdagingen van het digitaliseren van traditionele media.
CASE: Belfius, ook voor uw private banking
Belfius is natuurlijk méér dan bekend als brede bank, maar wou specifiek brand awareness creëren rond zijn private banking activeiten. Veel mensen weten immers (nog) niet dat Belfius ook een ‘serieuze’ partner is voor hun private banking zaken. Dit alles op een redactionele, geloofwaardige manier.
Lees hier verder welke oplossingen Roularta Brand Studio bedacht voor Belfius!
The Future of Cyber Security - Round Tables in Data News
In september organiseert Data News 3 rondetafelgesprekken rond “The Future of Cyber Security”.
Neem deel met uw bedrijf en vaardig uw expert af voor 3 belangrijke en brandend actuele thema's in de IT.
Corona Insights Survey
De coronacrisis heeft een ongeziene impact op ons leven gehad. Wat zijn gevolgen ervan op ons consumptiegedrag? En hoe zal dit in de toekomst nog evolueren?
Meer dan 19.000 lezers van onze magazines gaven een inkijk in hoe zij de afgelopen weken geshopt hebben, hoe zij hun zomervakantie zien, en de impact op hun financiële situatie.
Bekijk onze video voor een eerste blik op de resultaten.
Silver AMMA Award voor de eerste Blockchain-case
4 partners vonden elkaar in een experiment met innovatieve blockchain technologie.
ENGIE, Roularta, Space & Rebel AI (USA) bundelden vorig jaar hun krachten rond blockchain en wonnen een Silver AMMA Award voor de categorie Innovation en Development of the Year.