Native

Print

The future is native!

Native advertising @ Roularta Media Group
De inhoud primeert. Roularta brengt native advertising: in de geest van het magazine, geschreven door de journalisten van Custom Media, creëren wij, voor de adverteerder, een interessante content op de juiste doelgroepen afgestemd. Het betreft hier geen promotionele content maar eerder een subtiele associatie van de boodschap van het merk met een passend thema. In een sobere lay-out presenteren wij een intelligente content bijdrage geschraagd door de experten van de adverteerder of met pakkende getuigenissen die dicht bij de boodschap van het merk aanleunen. Met de formule 'Information Services' kunnen organisaties hun standpunten, strategieën en oplossingen delen met de community van de Roularta-merken.
Bekijk de video over native advertising.

CROSS-MEDIA

ONLINE

TELEVISION

De diensten van Roularta Custom Media
Cross-Media Native Advertising wordt gerealiseerd door Roularta Custom Media, een 100% Roularta-afdeling, gespecialiseerd in het van A tot Z concipiëren, inhoudelijk en vormelijk realiseren en multimediaal publiceren van branded content. Van A tot Z betekent dat de medewerkers van Roularta Custom Media aan het volledige realisatie- en publicatieproces van Cross-Media Native Advertising participeren: van bij de eerste brainstorm bij de klant tot en met het feitelijke publiceren in de bladen of op de websites van Roularta Media Group, of in een andere vorm. De operationele modus van deze unit is geënt op die van alle Roularta-merken, dus inclusief een optimale kwaliteitsbewaking.
Hier vindt u meer uitleg over Roularta Custom Media.

Succesfactoren voor branded content 
1. Bied inspiratie, geef tips.
2. Geef iets om over te praten.
3. Probeer de redactionele inhoud aan te vullen.
4. Zorg voor een passende link (associatie) met de afzender: het merk moet wel relevant aanwezig blijven. 
5. Wees relevant.
6. Blijf subtiel over de voordelen van het merk (de content is belangrijker dan de commerciële boodschap en/of call to action).
7. Probeer een goede balans tussen tekst en beeld te vinden. 
8. Ben je ‘always on’, dan scoor je beter dan campagnegestuurde branded content.