DIGITAL / Bis Beurs Pack 2018
PrintConcept
Het najaar is een ideale periode om potentiële klanten met bouw- en renovatieplannen te informeren over uw producten en acties.
Van 17 september tot 28 oktober kunt u genieten van een zéér interessante promotie op een displaycampagne via enkele van onze Nederlandstalige websites.
Daarnaast kunt u genieten van een uitzonderlijke promotie via onze nationale Home & Living e-letter die verstuurd wordt naar 531.780 contacten NL/FR.
Om te genieten van deze promotie hoeft u geen standhouder te zijn op de BIS beurs.
Tarieven
- Totale waarde: € 10.825
- Uitzonderlijk aanbod package: € 6.495 of een korting van 40%
Aanbod
1) Displaycampagne NL
Ikgabouwen.be NL
- 60.000 impressies ROS verdeeld over 2 weken met keuze tussen 3 formaten:
- big of large leaderboard
- medium rectangle
- wide skyscraper
- 1 inlassing in de dagelijkse nieuwsbrief die verstuurd wordt naar 40.300 abonnees (NL) tijdens de beurs (06/10-14/10) met keuze tussen de formaten:
- leaderboard
- medium rectangle
Weekend.be NL
- 125.000 impressies ROS verdeeld over 2 weken met keuze tussen 3 formaten:
- big of large leaderboard
- medium rectangle
- wide skyscraper
Plusmagazine.be NL
- 30.000 impressies ROS verdeeld over 2 weken met keuze tussen 3 formaten:
- big of large leaderboard
- medium rectangle
- wide skyscraper
Mediawaarde: € 6.075
2) LEADGEN: Home & Living e-tips
Inlassing in de Home & Living e-letter naar aanleiding van de BIS beurs. De e-letter wordt verzonden naar een zeer uitgebreid aantal contacten, namelijk ongeveer 531.780 Nederlandstalige en Franstalige consumenten én professionals.
Door middel van onze Home & Living e-tips kunt u uit onze database geïnteresseerde contacten halen (leads) die exclusief eigendom worden van uw bedrijf.
Mediawaarde: € 4.750

Catherine De Geest

Dylan Corbeel
