Doordrukfolders in magazines

Print

Tijdens de feestmaand december zijn er verschillende doordrukfolders verschenen in onze magazines. Roularta Research polste bij lezers van Plus Magazine, Flair, Libelle en Femmes d’Aujourd’hui wat zij van deze doordrukfolders vonden en bracht tegelijkertijd hun winkelgedrag in kaart.

Shopping

Ondanks het feit dat e-commerce in de lift zit, blijven fysieke winkels een belangrijk gegeven voor de respondenten. Uit de enquête blijkt wel dat de digitalisering in sommige categorieën al sterker ingeburgerd is dan in andere. 32% van de respondenten heeft bijvoorbeeld al eens kleding online gekocht, in het geval van schoenen of keukenapparatuur is dit slechts 19%.

Doordrukfolders

In de enquête konden de respondenten 3 doordrukfolders beoordelen. Algemeen genomen worden dit soort inlassingen positief onthaald. Driekwart van de respondenten die een doordrukfolder gelezen heeft, vindt dat deze interessante inhoud bevat. Drie op vier respondenten haalde trouwens ook leuke ideeën uit de doordrukfolders.

Benieuwd naar meer inzichten uit deze enquête? Contacteer dan Katrien.
Tarieffiche voor doordrukfolders? Klik hier.