Waarom we allemaal magazine media moeten omarmen

Print

Omdat magazines kwaliteit en betrouwbare inhoud bieden.
Omdat magazines het bewijs kunnen leveren dat een advertentie is gepubliceerd.
Omdat magazines kunnen garanderen waar een advertentie wordt geplaatst en welke inhoud er omheen te zien zal zijn.
Omdat magazines kunnen bewijzen met gecontroleerde gegevens, hoeveel exemplaren zijn verkocht, wie ze heeft betaald en hoeveel ze voor elk exemplaar hebben betaald.
Omdat magazines merken hebben die zo krachtig zijn dat ze mensen naar evenementen brengen, dat ze merkproducten kopen, dat ze betalen voor inhoud op verschillende platforms en formules.
Omdat advertenties in magazines niet opdringerig zijn: lezers zien ze als aanvullende informatie.
Omdat merken in magazines kunnen terugvallen op oneindige creatieve mogelijkheden om op te vallen (in magazines is alles wat de vijf zintuigen prikkelt mogelijk).
Omdat de makers van tijdschriften van nature verhalenvertellers zijn.
Omdat crossmediale oplossingen in magazinemedia de ROI aanzienlijk verbeteren.
Omdat tijdschriften je een betrokken publiek bieden.

Naarmate tijdschriften evolueren en uitbreiden naar nieuwe vormen en kanalen, is het geruststellend om te zien dat ze nog steeds een ongeëvenaarde kwaliteit en relevantie bieden, zodat de vraag van de consument naar zeer vertrouwde, samengestelde, kwaliteitsvolle inhoud nog steeds wordt bevredigd door tijdschriftmerken. Geen medium is betrouwbaarder en wordt meer vertrouwd dan magazines als het gaat om het verkopen van advertenties. Onderzoek bewijst dat magazinemerken verhalen vertellen en producten verkopen voor adverteerders. Magazinemedia bouwen merken en verkopen producten in een veilige en transparante omgeving. Consumenten geven als feedback dat advertenties in tijdschriften goed passen bij de inhoud en dat jongere lezers bijzonder receptief zijn ​​voor advertenties in tijdschriften.