Roularta Media wordt Roularta Advertising

Print

Op 1 september veranderde Roularta Media, de nationale advertentieregie van Roularta Media Group, haar naam in Roularta Advertising. Bij de nieuwe naam hoort ook een nieuwe baseline: ‘We Make It Personal’.

Met de nieuwe naam opteert Roularta Advertising voor een duidelijkere positionering op de advertentiemarkt. In de vorige naam ontbrak de link met adverteren en voor adverteerders was het verschil tussen Roularta Media Group, het uitgeverijconcern en mediabedrijf, en Roularta Media, de reclameregie van dat bedrijf, niet altijd even duidelijk. Met de nieuwe baseline 'We make it personal' wil Roularta Advertising haar persoonlijke aanpak en openheid naar de markt uitstralen.

Philippe Belpaire: “Met deze naamsverandering aligneren we ons met de snel veranderende advertentiemarkt. Roularta Advertising draagt duidelijk uit wat we doen. De nieuwe baseline weerspiegelt onze persoonlijke aanpak,  openheid en engagement. Roularta Advertising is de positieve, laagdrempelige regie die altijd openstaat voor een samenwerking op maat, en dit op alle niveaus. Wat de adverteerder ook nodig heeft, we make it happen and personal dankzij onze doorgedreven digitale investeringen en datadriven audiences. Roularta Advertising ontwikkelt nieuwe innovatieve formules en sluit met open vizier samenwerkingen met andere spelers.”