Roularta Brand Studio en èggo: wat een verhaal!

Print

Roularta Brand Studio werkte voor èggo een crossmediale communicatiecampagne uit. De bedoeling was om te inspireren, èggo te positioneren als top of mind en de expertise en de begeleiding van A-Z in de verf te zetten. Eggo wil zich richten tot mannen / vrouwen tussen de 25 en 64 jaar, die bouwen, van keuken veranderen of die eventueel willen veranderen.

Door middel van een opvouwbare folder in Nest Wonen (21/09) werd het concept van de keuken als kloppend hart van het huis uitgewerkt. Elke zijde van de folder bevatte meer informatie over de keukens van èggo. Zo komen er vijf gezinnen aan het woord met elk een op maat gemaakte keuken, aangepast aan hun specifieke wensen en behoeften. De volledig opengevouwen folder is een grondplan van een huis met de keuken als centrum, als kloppend hart en bevat tips en trends.

Op weekend.be en nest.be zorgde een redactioneel dossier voor traffic naar de site van èggo. Dit online dossier staat boordevol tips die helpen bij het kiezen van een nieuwe keuken.