Plus Magazine in een nieuw en modern jasje

Print

Ter gelegenheid van haar 30e verjaardag, krijgt Plus Magazine vanaf 23 mei een kersverse look. Een nieuw logo en een nieuw, duidelijker design zullen het magazine een modernere uitstraling geven.

Vanaf het juninummer trekt Plus Magazine volop de kaart van de vernieuwing. Grotere en inspirerende foto's, vernieuwde rubriekkleuren en een hedendaags lettertype garanderen optimaal leesgenot. Het maandblad is visueel volledig opnieuw ontworpen om op deze manier mee te evolueren met de trends en deel uit te maken van de toekomst.

De redactionele inhoud van het magazine blijft daarentegen ongewijzigd. Plus Magazine richt zich tot actieve en leergierige 50-plussers die open staan voor de wereld en met volle goesting deelnemen aan onze samenleving in evolutie. Het magazine is gebaseerd op 5 pijlers: gezondheid, recht en geld, maatschappij, cultuur en toerisme, lifestyle. Het doel is om als expert een antwoord te bieden op alle vragen die 50-plussers zich stellen.                                                                                                                                               

Plus Magazine heeft een nationale oplage van 140.391 exemplaren. In de nieuwe gedeclareerde CIM gegevens van 2018 stijgt de betaalde verspreiding van het maandblad bovendien naar 116.595 exemplaren (+6,14% in vergelijking met dezelfde periode van vorig jaar). Plus Magazine is hiermee de grootste stijger in oplage.