Nieuwe Autospecial verdeeld op basis van data

Print

Op 13 januari lanceert Roularta een nieuwe Auto Special om de Belgen te informeren over het reilen en zeilen binnen de autosector.

Zo brengen we alle nieuwigheden en lanceringen die normaal gezien op het Autosalon stonden tot bij een geïnteresseerd publiek. We zoomen dieper in op de snel groeiende trend van elektrisch rijden en informeren met achtergrondreportages en relevant nieuws over mobiliteit.

De Auto Special wordt een erg kwalitatieve editie van maar liefst 68 pagina’s dik en wordt bovendien gedrukt op groot formaat. Echt een nummer om lang bij te houden dus.

Uniek is dat we deze Auto Special zullen verdelen op basis van onze rijke lezersdata. Binnen de grote abonnementen database van Roularta selecteren we onze abonnees die geïnteresseerd zijn in auto’s én we nemen ook de hoger opgeleide abonnees mee van Knack-Le Vif/L’Express, Trends/Trends-Tendances, Sport/Voetbalmagazine-Sport/Foot Magazine
en Plusmagazine N/F met een specifieke focus op mannen, waardoor deze Auto Special nog aan kracht wint! Hiermee slaat Roularta de innovatieve weg van datagestuurde personalisatie ook verder in met zijn printmedia. De special wordt gedrukt op een oplage van 165.000 ex. N/F en heeft een leesbereik van 800.000 lezers N/F.

Naast de print editie, zal de Auto Special ook digitaal te lezen zijn op de app van de betrokken magazines, wat zorgt voor een extra digitale oplage die het totaal richting 200.000 exemplaren brengt.

Adverteerders kunnen kiezen uit verschillende aantrekkelijke pakketten voor print en/of digital.

Deadline reservatie: 18/12 - deadline materiaal: 30/12