Mediaconsumptie krijgt aanzienlijke boost

Print

In huidige tijden hebben mensen meer dan ooit nood aan kwalitatieve, geloofwaardige media en wordt er ook meer dan ooit tijd genomen om te lezen.  

Roularta Media voorziet geen veranderingen aan de huidige oplages van zijn magazine titels: abonnementen worden uiteraard normaal uitgeleverd (Bpost blijft actief) en digitale abonnementen blijven stabiel. Ook de uitzet in losse verkoop wordt aangehouden. Daar krijgen we bovendien het bericht dat de verkoop momenteel loopt als een trein, met stijgingen van 10 tot 30% naargelang het type verkooppunt. Er is vanuit de overheid ook aangegeven dat perswinkels open kunnen blijven.

De honger naar informatie uit zich eveneens in toegenomen traffic naar de nieuwssites, waar gemiddeld een verdubbeling van het aantal bezoekers genoteerd wordt sinds de aankondiging van de eerste maatregelen op 12 maart. Ook het aantal bezoekers op onze womensites toont opmerkelijke stijgingen van 35 tot 50% ten opzichte van vorig jaar, zowel voor Libelle, Libelle Lekker, Feeling als Flair.