"Lang(er) leven": redactioneel initiatief in 8 magazines

Print

Mensen leven vandaag steeds langer dan vroeger. Dat is voor de meesten onder ons goed nieuws. Maar het stelt ook nieuwe uitdagingen aan hoe we ons leven en onze samenleving inrichten.

De magazines Knack, Le Vif/L’Express, Libelle, Femmes d’Aujourd’hui, Trends, Trends-Tendances en Plus Magazine hebben bij Kantar een grootschalig onderzoek laten uitvoeren over hoe de Belg vandaag denkt over zijn leven op latere leeftijd. Vanaf de week van 24 april, brengen deze 8 magazines een artikelreeks over ‘Lang(er) Leven’. De redacties van elk magazine beschrijven de resultaten van dit onderzoek vanuit hun eigen DNA.

Dit redactionele initiatief van 8 toonaangevende magazines bereikt in één keer maar liefst 2.088.070 Belgen, waarvan 59% uit sociale klassen 1-4*. Zet uw producten of diensten bij hen in de kijker binnen een relevant redactioneel kader.

Aan het voordeeltarief van € 35.235 boekt u 1/1 pagina in Knack (24/04), Le Vif/L’Express (25/04), Libelle (25/04), Femmes d’Aujourd’hui (25/04), Trends (25/04), Trends-Tendances (25/04) en in Plus Magazine NL en FR (23/05) in het kader van dit dossier. De totale mediawaarde van deze 8 inlassingen bedraagt € 57.148.

Uiteraard behoort een voorstel op maat eveneens tot de mogelijkheden. Neem voor 5 april contact met ons op voor meer informatie.

*Bron: CIM NRS 2017-2018 paper+digital