Kanaal Z gidst ondernemers doorheen de coronacrisis

Print

Kanaal Z en Canal Z verzorgden de afgelopen weken aangepaste TV-coronaformats en speelden zo in op de wens van tal van partners uit de bedrijfswereld om onderbouwd te communiceren. In samenwerking met diverse partners, informeerden tal van TV-webinars specifieke doelgroepen over een brede waaier aan onderwerpen. In primetime ontdekten kijkers heel wat positieve en inspirerende tips en adviezen uit de corona-minireeksen om actief te blijven ondernemen.

De nood aan deze specifieke informatie is groot bij Belgische ondernemers en dat vertaalt zich eveneens in de kijkcijfers. Sinds maart wordt een forse stijging van de kijkcijfers genoteerd, een trend die zich ook in april is blijven doorzetten. Het gemiddelde van zo’n 450.000 kijkers in de maanden maart en april ligt ruim 25% hoger dan het jaargemiddelde van Kanaal Z en Canal Z.

Kanaal Z en Canal Z ondersteunen als mediapartner de actie “Health for Life”, een initiatief van de koepel “De Medisch Wereld”. Via deze weg roepen Kanaal Z en Canal Z mee op tot kleine bedrijfsdonaties en geven zo de zorgsector een duwtje in de rug. Met de ingezamelde bedrijfsdonaties kan extra medisch materiaal, zoals beademingstoestellen en beschermende kledij aangekocht worden.

Benieuwd naar mogelijke samenwerkingen met Kanaal Z en Canal Z? Neem dan contact op met Catherine, Christel, Sofie of Fabienne.