Kanaal Z en Canal Z ondersteunen organisatoren van professionele beurzen

Print

In 2016 zetten Kanaal Z en Canal Z hun schouders onder de samenwerking met de organisatoren van enkele gerenommeerde professionele beurzen. In eerste instantie denken we aan succesvolle partnerships met onder andere Indumation, MTMS, Aquarama, Info Security, Maintenance en ook het alom gekende Batibouw.

Deze manier van samenwerken heeft een grote toegevoegde waarde voor alle partijen. Zo krijgen exposanten de kans om deel te nemen aan een reportage in interviewstijl die gefilmd wordt op de beurs zelf. Deze korte reportage wordt niet enkel uitgezonden in de Kanaal Z- en Canal Z-weekendlus, maar dient ook na de beurs als marketingtool voor de partner zelf. Verder heeft de organisator de mogelijkheid om een aankondigingsspot op antenne te plaatsen in aanloop naar de beurs om potentiële bezoekers te informeren.

Ook voor Kanaal Z en Canal Z sluit deze manier van samenwerken perfect aan bij de community-strategie van de zender. Het integreren van het zenderlogo in de overall communicatie van de desbetreffende vakbeurs betekent uiteraard ook een mooie extra visibiliteit bij de B2B-community.

Gezien het enthousiasme voor deze formule bij zowel de organisatoren als de deelnemende exposanten, hopen we op een gerichte manier deze partnerships nog verder te kunnen uitbouwen.

Wenst u uw eigen deelname aan een beurs te optimaliseren via deze formule, neem dan vrijblijvend contact op met Catherine Laverge.