Kanaal Z brengt u(w) premium content

Print

Kanaal Z en Canal Z, de enige businesszenders in Vlaanderen, Wallonië en Brussel, staan voor betrouwbare financieel-economische berichtgeving met een klare kijk op business, economie en geld. Uit de CIM TV-studie blijkt dat Kanaal Z en Canal Z hoge scores neerzetten qua selectiviteit op interessante doelgroepen zoals kaderleden en mannen uit SG1-2, met name respectievelijk 175 en 108*.
*Bron: CIM TV 2015, CIM TV november 2016

De Brand Media Monitor (¨**) bewijst dat de kijkers van Kanaal Z/Canal Z vooral nieuws en actualiteit wensen te volgen, meer dan de gemiddelde televisiekijker. Verder telt dit publiek veel opinion-leaders die anderen inspireren, gebruik deze belangrijke troef zeker in uw “influencer marketing”-aanpak. Inzake "shopper typologie" definiëren zij zich als echte “brand lovers” die bereid zijn om meer te betalen voor hun favoriete merken. Zij wensen trouwens snel en efficiënt nieuwigheden te verkennen. Verras hen met uw premium diensten en - producten, u zaait op vruchtbare bodem en oogst mooi resultaat.
** Bron: Brand Media Monitor, Kantar TNS 2016

Vind hier meer informatie over Kanaal Z en Canal Z.
Geïnteresseerd in de volledige Brand Media Monitor resultaten van Kanaal Z/Canal Z, eventueel in combinatie met de bevindingen voor uw eigen merk? Contacteer dan Kim Ruythooren.