Hooox en kanaal Z bundelen de krachten in het gezamenlijke project Maximal Exposure

Print

In de uitrol van tal van randprogramma’s werkten Kanaal Z en Canal Z reeds samen met federaties, koepel- en sectororganisaties, …. . Telkens gaat hier gezamenlijk overleg aan vooraf i.v.m. de verhaallijn, de thema’s en de verschillende testimonials die aan bod kunnen komen. Alvorens een programmareeks te realiseren, bekijken we vervolgens grondig hoe de reeks kan kaderen in een bredere communicatie- en marketingstrategie. Hierbij houden we steeds rekening met de ‘after life’ van de contentreportages.

Samen met de verschillende deelnemende partners, denken Kanaal Z & Canal Z mee over de doelstellingen en de diverse platformen waarvoor de reportages kunnen worden ingezet (website, nieuwsbrief, presentaties, sociale media, …). Op die manier creëren we samen succesverhalen.

Om deze totaalaanpak verder te ondersteunen bundelen we dit jaar, in het kader van de programmareeks Z-Vastgoed, voor het eerst de krachten met een communicatiebureau. Samen met Hooox hebben we alle nodige expertise in huis om vastgoedspelers te helpen om een sterke en originele boodschap te brengen naar een zo groot mogelijk doelpubliek via een brede mediamix.
Er wordt beroep gedaan op BeReal als PR-bureau om het nieuwsverhaal mee te onderbouwen.

Dankzij het project “Maximal Exposure” kunnen vastgoedontwikkelaars hun bedrijf of vastgoedproject een enorme boost geven door een slimme bundeling van journalistiek, video en communicatiestrategie.

Tijd om uw vastgoedverhaal naar buiten te brengen en in dit project te stappen. Contacteer ons voor meer informatie.