Failing Forward en Kanaal Z starten een samenwerking op rondom Failing Forward

Print

Failing Forward (of 'Durf te falen') is een brede sensibiliseringscampagne die Startups.be voor de overheid organiseert en die er op gericht is het taboe in de ondernemerswereld rond falen en fouten maken te doorbreken. Het uiteindelijke doel van deze vier jaar durende campagne is het in gang zetten van een cultuurverandering. Failing Forward doet dit - onder meer - door het aanbieden van laagdrempelige getuigenissen van ondernemers en andere rolmodellen over het vallen en opstaan dat aan hun huidige succes is vooraf gegaan.

Niet zozeer het falen zelf, maar vooral de leercurve (i.e. het 'failing forward'-aspect) wordt hierbij centraal gesteld. Kijk voor meer informatie over deze campagne op metfalenenopstaan.be. Op deze site staan getuigenissen van o.a. Geert Noels, Inge Geerdens, Filip Tack, Jan Verheyen, Wouter Nuytten, Peter Leyman, David Kesteloot, Bruno Lowagie, Jochen Boeykens, en vele anderen.

Zie jij het als bedrijf zitten om mee te werken aan het doorbreken van het taboe? Wordt partner van Failing Forward en onze nieuwe reeks en kom als expert in beeld tussen 2 inspirerende getuigenissen.

Voor meer informatie, kunt u terecht bij Catherine Laverge.