Deze Week wordt (opnieuw) De Streekkrant in bepaalde regio's

Print

Al meer dan 65 jaar zijn wij, als marktleider in regionale pers, overtuigd van het belang van een sterke lokale economie. Sterke regionale advertentiebladen dragen bij tot deze lokale verankering. Daarom blijven we investeren in onze regionale advertentiebladen.

Sinds 1 november 2019 hebben enkele edities van Deze Week opnieuw de naam De Streekkrant gekregen, een sterk merk dat ongetwijfeld zal (h)erkend worden. De tarieven en formaten blijven ongewijzigd. Tegelijk is Deze Week (vroeger De Streekkrant) in bepaalde regio's in Vlaanderen voor de laatste keer verschenen op 30 oktober 2019. De sterk gewijzigde markt van de lokale en regionale handel en de verschuiving van consumentengedrag naar digitale alternatieven, leidden tot deze beslissing. 

Ga voor crossmedia

Consumenten vandaag zijn wispelturig. Bij elke aankoop gaan ze op zoek naar de meest geschikte aanbieder: een lokale handelaar, supermarkt, een grote keten of e-commerce. Door crossmediaal te adverteren, slaagt men erin om dit keuzeproces te beïnvloeden. Anders gezegd: vul een printcampagne in De Zondag en Steps steeds aan met lokale online advertising.

 

Benieuwd naar de beste aanpak? We bekijken graag samen met u welke oplossing het beste beantwoordt aan uw doelstellingen.

Neem contact op met Inge voor persoonlijk advies of vraag direct een offerte op maat.