De befaamde modetrilogie is weer op komst!

Print

De pennen worden gescherpt, de spanning stijgt ten top: onze lifestyleredacties draaien op volle toeren om opnieuw de befaamde modetrilogie te presenteren. Drie opeenvolgende weken richten we de schijnwerpers op het fashion-universum, telkens vanuit een andere invalshoek. Eind augustus verschijnt de Black Mode (21-22/08), een week later is het de beurt aan de special Mode, dit is Belgisch. Begin september (04-05/09) sluiten we de trilogie af met een special Mannenmode.

Dit is de ideale gelegenheid om uw producten in de kijker te zetten voor een zeer geïnteresseerd publiek. Onze lezers houden namelijk van mode en shoppen: maar liefst 40% geeft aan de modetrends te volgen en toe te passen. Inspiratie voor hun aankopen vinden ze niet enkel in de winkels zelf, maar ook in hun favoriete magazines. Zo volgt 45% de berichtgeving over mode in magazines.

Contacteer ons voor meer informatie of ontdek alvast alle details over deze modespecials in onze fiche.

Bron: Roularta Research Lezersenquêtes, Kantar Brand Media Monitor 2018.