CASE: MIJN KLEERKAST BIJ BOL.COM
Print1. Briefing
Nieuws heet van de naald: bol.com verkoopt nu ook hippe mode!
Het doel van deze campagne was in eerste instantie brand awareness creeëren, want al staat bol.com superbekend als de online shop waar je haast álles vinden kan, op het gebied van mode hadden ze nog geen credibiliteit. Daarom wou bol.com een beroep doen op de expertise van de Roularta women brands om de herfst en winter mode te promoten.
2. Oplossingen
+ Een serie van 4 opeenvolgende integraties in Flair en Libelle
+ Wij stelden een mix van print & online voor, en een samenwerking met influencers en stylisten, die voeling hebben met de doelgroep:
Julie van Bible of Fashion, en stylistes Catherine Mys (Libelle) en Marieke De Pauw (Flair) werkten met veel enthousiasme mee
+ Een zeer redactioneel ogende aanpak met mooie silhouetten die meteen inspireren
+ De look was heel erg native, maar er werd een duidelijk bol.com vignet aangebracht om de brand awareness te bevorderen
+ Verschillende items / styling / invalshoeken voor Flair & Libelle
+ Een activatie op social in samenwerking met de Flair online redactie
+ Het vignet werd zowel gebruikt voor Libelle als voor Flair

Tom Wattez
Strategic Advisor
02/467.56.84
0474/90.03.69
tom.wattez@roularta.be

Katrien Dupont
Media Expert Food & Beverages, FMCG, Retail
02/467.56.60
0477/47.90.05
katrien.dupont@roularta.be