National Shopping Day 2019

Print

Concept

  • 1 dag vol shoppingplezier
  • 1 multimerkenevenement
  • Powered by de sterke en complementaire vrouwenmagazines Libelle, Femmes d’Aujourd’hui, Flair NL, Flair FR, Feeling en Gael
  • Alle shoppers krijgen 20% korting op vertoon van het National Shopping Day-pasje dat verdeeld wordt bij deze magazines
  • Tal van winkels, zowel fysiek als online, nemen deel 
  • Ondersteund door een omvangrijke en impactvolle mediacampagne in Libelle, Femmes d’Aujourd’hui, Flair NL, Flair FR, Feeling en Gael
  • Twee zaterdagen per jaar: 20 april 2019 en 2 november 2019

Kalender

Datum Deadline reservatie Deadline materiaal
20-04-2019 04-02-2019 04-02-2019
02-11-2019 12-08-2019 12-08-2019

Tarieven

(Tarief per deelname voorjaar of najaar)

Nationale sponsors

Sponsor enkel Vlaanderen

€ 5.100 (*)

Promocampagne:

  • Logo op de 1/1 aankondigingspagina in de deelnemende magazines (Flair NL/Flair FR, Libelle/Femmes en Feeling/Gael)
  • Logo en naamvermelding op de 2/1 aankondigingspagina in de deelnemende magazines (Flair NL/Flair FR, Libelle/Femmes en Feeling/Gael)
  • Logo op de website van de National Shopping Day en tags op sociale media posts rond dit event (Facebook en Instagram)
     

     

Imagocampagne(**):

  • 1/1 pagina advertentie in een Nederlandstalig magazine naar keuze (Flair NL of Libelle of Feeling)
    Gemiddelde mediawaarde: € 10.633
  • Halfpage en Billboard op alle Nederlandstalige Women sites (Flair.be, Libelle.be en Feeling.be) gedurende 2 opeenvolgende weken zowel op desktop als mobile (***)
    Mediawaarde: € 13.215,67

 

Sponsor enkel Wallonië

€ 3.400 (*)

Promocampagne:

  • Logo op de 1/1 aankondigingspagina in de deelnemende magazines (Flair NL/Flair FR, Libelle/Femmes en Feeling/Gael)
  • Logo en naamvermelding op de 2/1 aankondigingspagina in de deelnemende magazines (Flair NL/Flair FR, Libelle/Femmes en Feeling/Gael)
  • Logo op de website van de National Shopping Day en tags op sociale media posts rond dit event (Facebook en Instagram)

Imagocampagne(**):

  • 1/1 pagina advertentie in een Franstalig magazine naar keuze (Flair FR of Femmes of Gael)
    Gemiddelde mediawaarde: € 5.700
  • Halfpage en Billboard op alle Franstalige Women sites (Flair.be, Femmes.be en Gael.be) gedurende 2 opeenvolgende weken zowel op desktop als mobile (***)
    Mediawaarde: € 8.810

 

 

 

 

 

(*) Bij boeking via een erkend agentschap wordt op dit evenement 5% commissie uitbetaald

(**) De print en online imagocampagne dienen opgenomen te worden binnen de 6 maanden vanaf de datum dat de bestelbon getekend wordt. Deze campagnes mogen geen eerder geboekte betalende campagnes vervangen.

(***) hiervoor dienen 2 verschillende materialen aangeleverd te worden

ROULARTA MEDIA
Z.1. RESEARCHPARK, 120/B-1731 ZELLIK
T + 32 2 467 56 11
WWW.ROULARTAMEDIA.BE