Knack Weekend Black

Print

Media kit

Wegdromen over luxe met de Knack Weekend Black edities

Knack Weekend verschijnt 9 keer per jaar in een luxe-uitgave, onder de codenaam Black. De Blacks zijn opgebouwd rond een centraal thema dat grondig wordt uitgediept, het zijn echte collector’s items: om te lezen, te herlezen en te bewaren. Ze zijn dikker en groter van formaat, worden gedrukt op mat, milieuvriendelijk papier en bevatten een harmonieuze mix van korte actuele berichten, interessante portretten en boeiende reportages.

Lezerspubliek: pioniers van de goede smaak

Knack Weekend en Le Vif Weekend richten zich tot mannen en vrouwen met een breed interesseveld. Deze mannen en vrouwen zijn op zoek naar informatie en handige tips over hun vrijetijdsbestedingen. Ze houden van kwaliteit en hebben een hoge levensstandaard. Deze lezers en pioniers van de goede smaak zijn altijd op zoek naar nieuwigheden.

Kerncijfers Knack Weekend

  • Taal: Nederlands
  • Periodiciteit: wekelijks
  • Verschijningsdag: woensdag

  • Oprichtingsjaar: 1985

  • Hoofdredacteur: Ruth Goossens

  • LLP: 358.369

  • Oplage: 98.950 exemplaren (Print run Cim Brand Report 2019)

Technische info