Flair (FR)

Print

Presentatie

Flair is de mentor voor jonge vrouwen op zoek naar hun eigen identiteit 

Flair magazine is er elke week met verrassende tips rond de nieuwste mode, hippe make-up, de meest trendy hotspots en haalbare snel klaar-recepten, opgeleukt met persoonlijke getuigenissen en make-overs van Flair lezeressen.

Flair neemt geen blad voor de mond en kaart álle actuele thema’s aan die vrouwen van vandaag boeien. Bovendien zorgt het magazine regelmatig voor leuke verrassingen zoals weekendjes weg, restaurants aan superlage prijzen en leuke goodies. Flair, dat is zóveel in één blad!

Flair is eigenzinnig, spontaan, verrassend, toegankelijk en positief. Het energieke merk biedt haar sterke community via print, online, sociale media, Shedeals, events,… op een interactieve manier een houvast om het beste uit het leven te halen!

Met een sterke online community staat interactiviteit centraal in de Flair-beleving: zo’n 3 miljoen unique browsers per maand voor de website, meer dan 300.000 followers nationaal op Facebook, 75.000 followers op instagram en meer dan 21.000 op Twitter. (CIM Internet 2017)

Ook de typische Flair pocket-formule garandeert keer op keer grote direct response. 

 

Key facts

  • Taal: Frans
  • Periodiciteit: Wekelijks
  • Verschijningsdag: Woensdag
  • Oprichtingsjaar: 1987
  • Hoofdredacteur: Valérie Kinzounza
  • LLP: 267.196
  • Oplage: 35.436 (Print run Cim Press jun'16-may'17)
  • Abonnementen: 15,7% (CIM 2017)
  • Losse verkoop: 84,3 % (CIM 2017)
  • Profiel
Doelgroep % Profiel Selectiviteit
Vrouwen, 15-34 jaar, actief 14,0 210
Vrouwen, 15-34 jaar,
sociale groepen 1-4
16,6 208
Vrouwen, 15-34 jaar,
hoger opgeleid
8,8 171
VVA, 15-34 jaar 18,1 146

Source: CIM 2016-2017/1 paper + digital, nationaal 12+

Specials

Technische info