Femmes d'Aujourd'hui

Print

Presentatie

Het magazine dat mee evolueert met de vrouw en haar goedgevulde leven

Femmes d’Aujourd’hui, het allereerste Belgische vrouwenmagazine, biedt haar lezeressen elke week een massa info, tips en ideeën om het leven makkelijker en leuker te maken. Nuttige artikels die inspireren en amuseren, opgesplitst in duidelijke rubrieken zoals mode, beauty, culi, gezondheid, deco, toerisme, tuinieren en psycho. Femmes d’Aujourd’hui heeft een uitneembare tv-gids op maat van haar lezeressen en pakt elk jaar uit met een hele reeks diverse bijlagen. Femmes d’Aujourd’hui is al lang niet meer enkel een magazine. Het is inmiddels ook een bondgenoot geworden via vele andere platformen: het maandblad, specials rond grote momenten, de website, Shedeals, Facebook, …

  • Taal: Frans
  • Periodiciteit: wekelijks
  • Verschijningsdag: donderdag
  • Oprichtingsjaar: 1933
  • Hoofdredacteur: Karen Hellemans
  • LLP: 372.725
  • Oplage: 88.699 (CIM 2017)
  • Abonnementen: 39,9 % (CIM 2017)
  • Losse verkoop: 60,1% (CIM 2017)
  • Profiel:

Doelgroep

% Profiel Selectiviteit
Vrouwen, 25-54 jaar 36,6 157
Vrouwen, 25-54 jaar, actief 28,1 161
VVA 78,7 124
Vrouwen, 25-54 jaar, met kinderen 18,0 153
Vrouwen, sociale groepen, 1-4 46,1 183

Source: CIM 2016-2017/1 paper + digital, nationaal 12+

Technische info