Top Topical pakket - Dagen Zonder Vlees

Print

Concept

In maart wordt via de actie Dagen Zonder Vlees een warme oproep gedaan om bewust minder vlees en vis te eten.  Dagen Zonder Vlees is een frisse bewustwordingscampagne over de impact van onze voedingsgewoontes op het milieu.

Wilt u tijdens deze periode uw merk in de kijker zetten? Profiteer dan van ons Dagen Zonder Vlees Top Topical pakket waarbij u geniet van een top topical korting van 25%.

Verwijs op een leuke manier naar de Dagen Zonder Vlees-actie en maak uw aanbod kenbaar via een impactvolle campagne gericht naar culinaire liefhebbers. 

Tarieven

Print: Knack/Le Vif Weekend

  • Verschijning: 29-31/03/2017
  • Deadline reservatie: 13/03/2017
  • Deadline materiaal: 20/03/2017
  • Taal: NL+FR
  • Oplage: 185.500 exemplaren (verklaring uitgever, d.d. 24/01/2017)
  • Formaat: 1/1 pagina quadri
  • Waarde: € 20.750

Website: Weekend.be/rubriek Culinair (NL+FR)

  • Periode: 1 week campagne
  • SOV: 100% (aanwezig op alle pagina’s binnen de Weekend.be/rubriek Culinair)
  • Taal: NL+FR
  • Bereik: 100.000 impressies
  • Formaten: big/large leaderboard + half page/medium rectangle
  • Waarde: € 5.000

Nieuwsbrief : Weekend.be/culinair-news (NL+FR)

  • 1 inlassing in de nieuwsbrief
  • Taal: NL+FR
  • Bereik: 191.000 abonnees
  • Verzending: wekelijkse verzending (NL op donderdag en FR op woensdag)
  • Formaten: leaderboard + medium rectangle
  • Waarde: € 3.510

Mediawaarde: € 29.269
Budget Top Topical: € 21.932,50  (25% discount)

 

Prijzen exclusief BTW. Campagne op te nemen voor 31/03/2017.

ROULARTA MEDIA
Z.1. RESEARCHPARK, 120/B-1731 ZELLIK
T + 32 2 467 565 11
WWW.ROULARTAMEDIA.BE