DIGITAL / Bis Beurs Pack 2018

Print

Concept

Het najaar is een ideale periode om potentiële klanten met bouw- en renovatieplannen te informeren over uw producten en acties.
Van 17 september tot 28 oktober kunt u genieten van een zéér interessante promotie op een displaycampagne via enkele van onze Nederlandstalige websites.
Daarnaast kunt u genieten van een uitzonderlijke promotie via onze nationale Home & Living e-letter die verstuurd wordt naar 531.780 contacten NL/FR. 
Om te genieten van deze promotie hoeft u geen standhouder te zijn op de BIS beurs.

Tarieven

  • Totale waarde: € 10.825
  • Uitzonderlijk aanbod package: € 6.495 of een korting van 40%

Aanbod

1) Displaycampagne NL

Ikgabouwen.be NL

  • 60.000 impressies ROS verdeeld over 2 weken met keuze tussen 3 formaten:
    • big of large leaderboard
    • medium rectangle
    • wide skyscraper
  • 1 inlassing in de dagelijkse nieuwsbrief die verstuurd wordt naar 40.300 abonnees (NL) tijdens de beurs (06/10-14/10) met keuze tussen de formaten:
    • leaderboard
    • medium rectangle

Weekend.be NL

  • 125.000 impressies ROS verdeeld over 2 weken met keuze tussen 3 formaten:
    • big of large leaderboard
    • medium rectangle
    • wide skyscraper

Plusmagazine.be NL

  • 30.000 impressies ROS verdeeld over 2 weken met keuze tussen 3 formaten:
    • big of large leaderboard
    • medium rectangle
    • wide skyscraper

Mediawaarde: € 6.075

 

2) LEADGEN: Home & Living e-tips

Inlassing in de Home & Living e-letter naar aanleiding van de BIS beurs. De e-letter wordt verzonden naar een zeer uitgebreid aantal contacten, namelijk ongeveer 531.780 Nederlandstalige en Franstalige consumenten én professionals.

Door middel van onze Home & Living e-tips kunt u uit onze database geïnteresseerde contacten halen (leads) die exclusief eigendom worden van uw bedrijf.

Mediawaarde: € 4.750

Contacts