R Women FMCG

Print

Met het R Women FMCG package bereikt u wel degelijk een interessant publiek. Het scoort namelijk zeer goed op verantwoordelijken voor de aankoop, en dit tegen bijzonder voordelige condities. U bespaart maar liefst 48%!

Dit is een pakket van 6 sterke magazines: Knack Weekend, Le Vif Weekend, Nest N/F en Plus Magazine N/F. Dit pakket is van toepassing op volgende sectoren: voeding, dranken, OTC en winkelketens.

SUPERCONDITIES 

MEDIUM PLAN MEDIAWAARDE
Knack Weekend & Le Vif Weekend 1/1 pagina 20.750,00
Nest N/F 1/1 pagina 10.450,00
Plus Magazine N/F 1/1 pagina 8.100,00

 

TOTALE WAARDE R WOMEN FMCG 39.300,00
BUDGET R WOMEN FMCG* 20.500,00

*Zelfde campagne, zelfde materiaal, binnen een periode van 2 maanden.

KEYFACTS

 

WA's

Net Coverage

13,1%

Net Reach

810.130

Contacts

960.766

C/'000

€ 21,34

Selectivity

112

VROUWEN

Net Coverage

14,1%

Net Reach

700.062

Contacts

827.826

C/'000

€ 24,76

Selectivity

121

 

DUPLICATIE

10,8% van de Knack/Le Vif Weekend lezers leest ook Plus (N/F) en 14% leest ook Nest (N/F)

15,9% van de Plus (N/F) lezers leest ook Knack/Le Vif Weekend en 12,7% leest ook Nest (N/F)

9,4% van de Nest (N/F) lezers leest ook Plus (N/F) en 15,2% leest ook Knack/Le Vif Weekend

Bron: CIM NRS 16-17 paper + digital, Tarieven 2016