Kaderledenstudie - juni 2015

Print

Lees: The R-Evolution magazine - Special Edition: kaderledenstudie - Juni 2015

  • 03. Vooraf/ Philippe Belpaire - Kaderleden, een natuurlijke doelgroep van Roularta
  • 04. TNS Media/ Trui Lanckriet - De dynamiek van de Kaderledenstudie
  • 05. Kaderledenstudie 2015/ Algemene Resultaten - Kaderleden: wie zijn ze? Wat is hun aankoop- en mediaconsumptiegedrag?
  • 012. Space/ Bernard Cools - Pragmatische mensen maken logische keuzes
  • 014. UBA/ Simone Ruseler - Voorzichtige innovators
  • 016. Febelmag/ Dirk Schyvinck - Printmedia blijven goed scoren
  • 018. Mediacom/ Christian Kévers - Een tool om onze keuzes te controleren
  • 020. Kaderledenstudie 2015/ Sectorale resultaten - Finance, ict, telecom, auto, luxe, horlogerie
  • 026. MEC/ Leen Schramme - Het kaderlid als persoon en consument
  • 028. OMD België/ Remi Boel - Liever jaarlijks

Veel leesplezier!

Benieuwd wat Trui, Diana, Bernard, Simone, Dirk, Christian, Leen & Rémi nog meer te vertellen hebben over de kaderledenstudie? Bekijk dan de video’s.