Sandra Philippaerts wordt Account Director Digital

Print

Roularta Media verwelkomt Sandra Philippaerts als Account Director Digital. Vanaf eind mei neemt zij de taken van Kevin Ayeni over en zal zij het 8-koppige digital team van de nationale magazineregie Roularta Media aansturen. Zij vervoegt het managementteam onder leiding van Philippe Belpaire.

Kevin Ayeni kwam 7 jaar geleden het commerciële team van Roularta Media versterken, eerst voor Kanaal Z/Canal Z. Daarna maakte hij de overstap naar het digitale team waar hij 4 jaar als account director digital de belangen van de Roularta magazinemedia behartigde. Hij start op 1 juni als marketing manager bij Basic Fit.

Sandra Philippaerts heeft reeds jaren haar sporen in de digitale wereld verdiend. Zij kan bogen op een ruime ervaring bij onder meer One Agency, BEWEB, IPM en Newsbase Benelux. Bovendien was zij ook actief in andere mediaplatformen zoals print en OOH waar zij een ruime mediakennis heeft opgebouwd.

Als Account Director Digital is Sandra verantwoordelijk voor de verkoop van alle digitale oplossingen via Knack.be/Levif.be en alle onderliggende websites, gaande van display -, video - en native advertising over data – en targeting solutions tot programmatic- en CPH-campagnes. Uiteraard zal zij vanaf juli ook instaan voor de integratie van de Sanoma-websites en apps in het portfolio van Roularta Media. Samen met haar salesteam zal Sandra het digitale aanbod van de nationale regie verder ontwikkelen om te anticiperen op de groeiende vraag van adverteerders naar smart digital solutions.