Private banking voor iedereen!

Print

50-plussers zeggen beter dan andere leeftijdsgroepen met geld te kunnen omgaan. Ze geven minder vaak zonder nadenken geld uit en kijken regelmatig hun rekeningen na.

Tijdens hun zoektocht naar bank- en verzekeringsdiensten, waarderen 50-plussers meer dan jongere consumenten competent, vriendelijk en snel persoonlijk advies. Ze zoeken dan ook vaak een bank of verzekering in functie van de nabijheid en toegankelijkheid. Daarnaast zijn blijvende garanties en aantrekkelijke tarieven voor 50-plussers belangrijker dan tijdelijke kortingen en promoties.*

Plus Magazine verwent deze doelgroep nu met een uitgebreid dossier rond private banking (22/03). Waar dit vroeger enkel weggelegd was voor spaarders met zeer grote fortuinen, richten banken zich vandaag steeds meer tot een breder publiek en passen ze hun beleggingsadvies aan de behoeften van hun klanten aan. De lezers van Plus Magazine zullen hier zeker interessante informatie uit halen. Ze hebben op de leeftijd van 50 jaar immers een spaarvermogen, erven vaak voor het eerst en willen graag weten hoe ze dit geld verstandig kunnen bewaren met het oog op hun vele projecten of om er zeker van te zijn dat ze later een comfortabel pensioen zullen hebben. 

* Bron: Brand Media Monitor, Kantar TNS 2016