Nieuw: het Reach Tourism Pack

Print

De lezers van Knack/Le Vif Weekend, Plus Magazine en Nest zijn bijzonder selectief op reizen. Daarom brengt Roularta Media dit jaar een ijzersterk pack uit om deze doelgroep optimaal te bereiken: het Reach Tourism Pack.

Dit Pack omvat, tegen een ongezien tarief, 3 inlasssingen in Knack Weekend, 3 inlassingen in Le Vif Weekend, 2 inlassingen in Plus Magazine (N+F) en 2 inlassingen in Nest (eveneens N+F). Door middel van 12 nationale advertenties geniet u een uitzonderlijk hoog bereik op actieve reisfanaten: met dit Pack bereikt u niet minder dan 1.717.584 unieke lezers.

Met één enkele inlassing in Knack/Le Vif Weekend, Plus Magazine en Nest bereikt u:

  • Lezers die meermaals per jaar op vakantie gaan (selectiviteit van 118).
  • Echte citytrippers: 29,6% van deze lezers gaat minstens 2 keer per jaar op citytrip.
  • Lezers die houden van wandeltochten (selectiviteit 113), fietstochten (selectiviteit 128) en culturele uitstappen (selectiviteit 123).

Het Reach Tourism Pack kan bovendien perfect gecombineerd worden met een Reach Tourism Online Pack. Dit Pack biedt gedurende 2 maanden een groot aantal impressies op de onverkochte banneringsposities op onze nationale site Knack/LeVif.be. Zo geniet u van een hoge visibiliteit en een sterke conversie op de derde grootste nieuwssite van België aan een interessante CPM.

Contacteer Steven voor meer informatie.
Bron: CIM PRESS & TGM 2015