De GDPR komt eraan: wat nu?

Print

De General Data Protection Regulation, doorgaans afgekort als de GDPR, treed in mei 2018 in voege. Deze richtlijn heeft betrekking op elk bedrijf dat over gegevens van natuurlijke personen beschikt: personeelsgegevens, klantengegevens, gegevens met leveranciers gedeeld worden, … Er zijn echter nog heel wat vragen en onduidelijkheden waar bedrijfsleiders mee zitten.

Om alles op een rijtje te zetten, besteden Trends en Trends-Tendances (25 januari 2018) en Data News (2 februari 2018) uitgebreid aandacht aan deze nieuwe regelgeving. Bereik binnen deze interessante context de juiste lezers om uw diensten of producten te presenteren.

Maar liefst de helft van de beslissingnemers die Trends of Trends-Tendances lezen, lezen het magazine onder meer om geïnformeerd te blijven over nuttige producten of diensten voor hun bedrijf. In het geval van beslissingnemers die Data News om dezelfde reden lezen, stijgt dit naar 65%!

Contacteer ons voor meer informatie over deze dossiers.

Bron: IPSOS Decision Makers Survey, 2017