Brand new! Total Brand Packs voor cross-mediale campagnes met ROI

Print

Roularta Media lanceert een gecombineerd pakket print+digitaal. Inderdaad, het is nu mogelijk om efficiënt campagnes te plannen, tegelijkertijd in magazines en op de website. Elke adverteerder krijgt er meteen een aantal belangrijke garanties bij:

  • 100% viewability: elke ad wordt gedurende minimum 1 seconde voor minimaal 50% getoond
  • 100% brand safety: de campagne verschijnt steevast in een valoriserende context met een massaal bereik
  • 100% impact: in print is 1/1 pagina quadri voorzien, in display werken we met half page of leaderboard

Voor deze 'total brand packs' zetten we onze sterke magazinemerken in: Knack-Le Vif/L’Express, Trends/Trends/Tendances, Data News, Knack Weekend /Le Vif Weekend en Plus Magazine.
We kunnen dan ook imposante bereikcijfers en uitzonderlijke selectiviteitsscores voorleggen m.b.t.  de meest interessante doelgroepen .

Contacteer ons nu om dit researchdossier voor ROI van deze total brand packs te ontvangen.