Big Wraps are back

Print

Trust, inspiration, me-moment, qualitative content, effectiveness, engagement, selectivity,… er zijn meer dan genoeg kwalificaties om magazines te beschrijven.

Op 27 maart herlanceren 10 belangrijke spelers uit de magazinepers en hun respectievelijke regies (de Persgroep Advertising, IPM, IP Press, Produpress Advertising, Rossel Advertising, Roularta Media en Sanoma Advertising) hun nationale sectoraanbod « Big Wraps ».  

De 3 doelgroepen (Men, Women, Shoppers) werden samen onder de merknaam Big Wraps gebracht als een erg handige tool (1 bestelbon voor alle inlassingen) om betrokken lezers met een hoge koopkracht te bereiken.

Deze 3 Big Wraps worden verkocht aan een Prijs/TRP en een Kost/000. Lees: geen simpele prijs/TRP of Kost/000, maar een uitzonderlijke prijs of kost per doelgroep. Best Buy gegarandeerd!

Elke Big Wrap staat voor een selectie van solide magazinemerken volgens een uiterst simpele formule: één of meerdere inlassingen van 1/1 pagina quadri per titel.

Dit aanbod is geldig tot eind 2017! Eénmaal verkocht, kunnen de inlassingen verschijnen tot eind juni 2018.  
De verkoop van de « Big Wraps » is in handen van Muriel Dressen en Thierry Magerman, het dynamische en ervaren team van Custom Regie.

De Big Wraps : een uitzonderlijk, handig en doeltreffend aanbod voor de mooiste magazinecampagne!

De Big Wraps chef-koks

Meer info: