Femmes d'Aujourd'hui

Print

Presentatie

Het magazine dat mee evolueert met de vrouw en haar goedgevulde leven

Femmes d’Aujourd’hui, het allereerste Belgische vrouwenmagazine, biedt haar lezeressen elke week een massa info, tips en ideeën om het leven makkelijker en leuker te maken. Nuttige artikels die inspireren en amuseren, opgesplitst in duidelijke rubrieken zoals mode, beauty, culi, gezondheid, deco, toerisme, tuinieren en psycho. Femmes d’Aujourd’hui heeft een uitneembare tv-gids op maat van haar lezeressen en pakt elk jaar uit met een hele reeks diverse bijlagen. Femmes d’Aujourd’hui is al lang niet meer enkel een magazine. Het is inmiddels ook een bondgenoot geworden via vele andere platformen: het maandblad, specials rond grote momenten, de website, Shedeals, Facebook, …

  • Taal: Frans
  • Periodiciteit: wekelijks
  • Verschijningsdag: donderdag
  • Oprichtingsjaar: 1933
  • Hoofdredacteur: Karen Hellemans
  • LLP: 327.700
  • Oplage: 94.418 (Print run Cim Press jun'16-may'17)
  • Abonnementen: 38,5 % (CIM 2015)
  • Losse verkoop: 61,5% (CIM 2015)
  • Profiel:

Doelgroep

% Profiel Selectiviteit
Vrouwen, 25-54 jaar 36,6 151
Vrouwen, 25-54 jaar, actief 28,2 173
VVA 78,9 122
Vrouwen, 25-54 jaar, met kinderen 17,9 146
Vrouwen, sociale groepen, 1-4 46,1 179

Source: CIM 2016-2017/1 paper + digital, south  

Technische info