Marketer of the year

Print

Concept

Welke marketeer droomt er niet van om uitgeroepen te worden tot “Trends STIMA Marketer of The Year”? Dit prestigieuze event viert in 2018 zijn 24e editie. Naast de bekroning van mooie verwezenlijkingen op marketing gebied, heeft dit event als missie om het vak te promoten bij het brede publiek. Dit event vindt plaats op 14 november 2018.

De bekroonde Marketer of the Year heeft in zijn/haar bedrijf de laatste 2 jaar een bepalende voortrekkersrol gespeeld in het uitbouwen van het marketing denken en handelen. Hij/zij kan concrete resultaten voorleggen die het succes van zijn/haar aanpak staaft en heeft de communicatieve vaardigheden om het marketing vak te promoten.

De verkiezing van de “Trends STIMA Marketer of The Year” gebeurt door een professionele jury samengesteld uit leden van STIMA en leden van de redactie van Trends/TrendsTendances en professionelen. De redacties van Trends/Trends-Tendances ondersteunen dit evenement met inhoudelijke verhalen vanuit de marketing community of door het voorstellen van de kandidaat-winnaars in het magazine.

PROGRAMMA 2017
  • 18.00: Onthaal en cocktail
  • 19.00: Start academisch gedeelte met keynote spreker (TBC) + uitreiking van de Trends STIMA Marketer of the Year 2017 (Nederlandstalige marketeer + Franstalige marketeer)
  • 20.30: Galadiner
sponsorvoorstel

GOLD SPONSOR: 20.000 euro
Visibiliteit voor het event

  • Logovermelding als hoofdsponsor op alle online en offline communicatie in de campagne
  • Logovermelding als hoofdsponsor op de Save the Date, printinvitatie en bevestigingsmail
  • Vermelding als hoofdsponsor op de speciaal voorziene minisite

Visibiliteit tijdens het event

  • Projectie logo als hoofdsponsor op groot scherm tijdens uitreiking
  • Logovermelding als hoofdsponsor op pancartes die bij het event worden uitgereikt (aan de ingang, op het podium en in de ruimte voor de receptie, diner)
  • Een 60’ filmpje dat afgespeeld wordt bij de start van de academische sessie (film wordt aangeleverd door de sponsor of kan tegen meerkost aangemaakt worden door Kanaal Z)
  • Sampling brochures/luxe promomateriaal in goodiebag
  • Gratis 20 VIP uitnodigingen (of twee volledige tafels t.w.v. € 4.000)
  • Animatie ter plaatse mogelijk (te bespreken)

Visibiliteit na het event

  • Logovermelding als hoofdsponsor op de bedankingsmail na het event
  • 1/1 pagina advertentie in Trends/Trends-Tendances (t.w.v. € 10.100)
  • Aanwezigheidslijst (naam, voornaam, bedrijf)

SILVER SPONSOR: 10.000 euro
Visibiliteit voor het event

  • Logovermelding als sponsor op alle online en offline communicatie in de mediacampagne
  • Logovermelding als sponsor op de printuitnodiging, de Save the Date mail en bevestigingsmail
  • Vermelding als sponsor op de speciaal voorziene minisite

Visibiliteit tijdens het event

  • Projectie logo op groot scherm tijdens de uitreiking
  • Sampling brochures/luxe promomateriaal in goodiebag
  • Gratis 10 VIP uitnodigingen (of één volledige tafel t.w.v. € 2.000)
  • Een 30’ filmpje dat afgespeeld wordt bij de start van de academische sessie (film wordt aangeleverd door de sponsor of kan tegen meerkost aangemaakt worden door Kanaal Z)
  • Animatie ter plaatste mogelijk (te bespreken)

Visibiliteit na het event

  • Logovermelding als sponsor op de bedankingsmail na het event
  • 1/2 pagina advertentie in Trends/Trends-Tendances (t.w.v. € 6.565)

Praktische informatie

Datum
woensdag, 14 november, 2018 - 18:00
ROULARTA MEDIA
Z.1. RESEARCHPARK, 120/B-1731 ZELLIK
T + 32 2 467 56 11
WWW.ROULARTAMEDIA.BE