CIO of the Year 2017

Print

Concept

Op 25 oktober 2017 vindt de jubileumeditie van de CIO of the Year plaats in de Wild Gallery, Brussel. Dit jaar reikt Data News voor de 10de keer de CIO of the Year uit en voor de 25ste keer het ICT / Digital Project of the Year. De CIO wordt geselecteerd door een vakjury, door de lezers van Data News (publieksvoting) en door de gasten op het event (live voting). Het Digital Project dat bekroond wordt heeft door het aanwenden van technologie een onmiskenbare bijdrage geleverd aan de activiteit van een bedrijf. De nadruk bij deze award ligt op innovatie, het project moet – door het gebruik van digitale technologie en ict – een meerwaarde betekenen voor het bedrijf of de organisatie.

Het Data News event CIO of the Year is een jaarlijkse referentie voor de Belgische ICT community. Het blijft een druk bijgewoond event voor alle beleidsmakers in de ICT-sector.

Sponsorvoorstellen

Uw bedrijf kan zich verbinden aan dit grote ICT-event via één van de 3 sponsorpackages (Gold, Silver of Bronze):

BRONZE SPONSOR

  • Voor het event
    • logovermelding op alle aankondigingsadvertenties in Data News, Trends, Trends-Tendances, Knack en Le Vif/L'Express (mediawaarde: € 8.000)
    • logovermelding op de website van ‘CIO of the Year’ en e-mailings
  • Tijdens het event
    • mogelijkheid tot plaatsen van een roll-up in de receptieruimte
    • logo op het grote projectiescherm
    • goodie of documentatie van uw bedrijf in de goodiebag (t.w.v. € 2.000)
  • Na het event
    • volledige lijst van de deelnemers één week na het event (naam, voornaam, functie)
    • logovermelding op bedankingsmail
       
  • 5 tickets t.w.v. € 750
  • Keuze uit:
Optie Print 1
(bruto mediawaarde: € 8.500)
Optie Print 2
(bruto mediawaarde: €8.500)
Optie Online* Datanews.be
(bruto mediawaarde: € 8.000)
1/2p in Trends en Trends-Tendances  1/1p in Data News 1 leaderboard of IMU in Data News newsletter (45.500 contacten)
1/2p in Data News   110.000 big/large leaderboard impressies

 

 

SILVER SPONSOR

  • Voor het event
    • logovermelding op alle aankondigingsadvertenties in Data News, Trends, Trends-Tendances, Knack en Le Vif/L'Express (mediawaarde: € 8.000)
    • logovermelding op de website van ‘CIO of the Year’ en e-mailings
  • Tijdens het event
    • mogelijkheid tot plaatsen van een roll-up in de receptieruimte
    • logo op het grote projectiescherm
    • goodie of documentatie van uw bedrijf in de goodiebag (t.w.v. € 2.000)
  • Na het event
    • volledige lijst van de deelnemers één week na het event (naam, voornaam, functie)
    • logovermelding op bedankingsmail
       
  • 10 tickets t.w.v. € 1.500
  • Keuze uit:
Optie Print
(bruto mediawaarde: € 15.065)
Optie Online* Datanews.be
(bruto mediawaarde: € 18.000)
1/2p in Trends en Trends-Tendances  3 leaderboards of IMU's in Data News newsletter (45.500 contacten)
1/1 in Data News  221.000 big/large leaderboard impressies

 

GOLD SPONSOR

  • Voor het event
    • logovermelding op alle aankondigingsadvertenties in Data News, Trends, Trends-Tendances, Knack en Le Vif/L'Express (mediawaarde: € 8.000)
    • logovermelding op de website van ‘CIO of the Year’ en e-mailings
  • Tijdens het event
    • mogelijkheid tot plaatsen van een roll-up in de receptieruimte
    • logo op het grote projectiescherm
    • goodie of documentatie van uw bedrijf in de goodiebag (t.w.v. € 2.000)
       

       

  • Na het event
    • volledige lijst van de deelnemers één week na het event (naam, voornaam, functie)
    • logovermelding op bedankingsmail

       

  • 15 tickets t.w.v. € 2.250
  • Billboardlogo voor Z-Cocktailreportage op Kanaal Z/Canal Z (mediawaarde: €1.500)
  • Video (max. 60 seconden) om af te spelen op het projectiescherm voor de start van het event
  • Keuze uit:
Optie Print
(bruto mediawaarde: € 22.100)
Optie Online* Datanews.be
(bruto mediawaarde: € 25.000)
1/2p in Trends en Trends-Tendances 5 leaderboards of IMU's in Data News newsletter (45.500 contacten)
2x 1/1p in Data News  277.000 big/large leaderboard impressies

*Optie Online: online advertenties moeten worden opgenomen tussen oktober 2017 en december 2017, met een maximum van 100.000 impressies per maand. Betalende campagnes hebben steeds voorrang en indien het aantal impressies niet kan afgeleverd worden, dan worden deze overgedragen tot in januari 2018.

Tarieven

  • Bronze sponsor: € 8.000
  • Silver sponsor: € 18.000
  • Gold sponsor: € 25.000
ROULARTA MEDIA
Z.1. RESEARCHPARK, 120/B-1731 ZELLIK
T + 32 2 467 56 11
WWW.ROULARTAMEDIA.BE