Mensen die merken versterken

Print

Communities die merken versterken 

De Roularta mediamerken bereiken een brede waaier aan doelgroepen : mannen, vrouwen, jongeren, hoog opgeleiden, hoge sociale groepen, … Ze hebben allemaal één belangrijke troef gemeen: het zijn mensen die hun ervaringen overvloedig delen met anderen. Wij noemen ze rasechte “influencers”, lezers en surfers met ongewoon hoog WOM (word of mouth)-gehalte die de NPS-scores van uw merk de hoogte injagen. Met onze mediamerken bereikt u dus niet alleen de primaire doelgroep, u geniet van massa’s meer “eyeballs” dankzij de ruime invloedsferen van onze lezers en surfers. Uw investering rendeert dus maximaal.

 

Magazinemerken die voor u werken

Roularta Media bereikt met haar magazineportfolio 35% van alle Belgen, 45% van alle hoger opgeleiden en 45% van de hoogste sociale groepen (1-2).
Dit succes wordt tevens geschraagd door de hoge klantentevredenheid. Roularta staat immers al 60 jaar borg voor kwaliteitsmedia.
Klanten/adverteerders boeken steevast mooie resultaten voor hun campagnes. Dankzij de hoogkwalitatieve redactionele context in combinatie met een interessante doelgroep scoort elke adverteerder hoog in de magazines, op de respectievelijke sites en tijdens onze talrijke evenementen.

Storytelling is ons vak, met elk artikel bouwen de redacties aan hun uitgelezen doelgroep. Ten slotte is onze exclusieve redactionele omgeving de garantie voor de veiligheid van uw merk.

Magazinemedia scoren hoog in storytelling, engaged audiences, ze vormen het me-moment bij de lezer/surfer en bieden aan adverteerders talrijke creatieve formules en cross mediale kracht om hun merk of product op de kaart te zetten bij een koopkrachtige doelgroep.